St. Peter's School Barcelona
Reviews & Information

Your school? Claim it

Barcelona, Spain 

(37 other schools in Barcelona)

Overall: (3.4 from 5 reviews)
Facilities: Academics:
Teachers: Sports:
Music & Arts: Science & Tech:

Ages:2 to 18 Primary Language:English
Curriculum:Spanish, IB Max Class Size:Unknown

St. Peter's School Barcelona is a private international school where students from 12 months to 18 years old are prepared to face the challenges they will meet throughout their lives. Not only do we give the children the academic excellence they need to enter the most prestigious universities around the world, but also we encourage them to become well-informed, independent and open-minded individuals, ready to study, work or live wherever they wish.


Website

Fees

Admissions

Contact


Want an image of your school?

Click Here >

37 other schools in Barcelona

How would you rate St. Peter's School Barcelona?

Reviews from Google

Recent reviews posted on Google.

Rating: 

Manel Unica, 2 years ago


Great team. Fantastic place for study.!

Rating: 

Fang Fang, 3 years ago


It's super good school

Rating: 

Dilan Martin Mayorga, 2 months ago


Soy un estudiante de St. Peters, la verdad, es que es una muy buena escuela, cada año se superan más, encima, mientras vayas a esta escuela, tendrás un futuro asegurado en universidades muy buenas. La relación entre el profesorado y el alumno es muy buena, te ayudan en todo lo que puedan, las salidas que se hacen son espectaculares, y si tienes algún problema con algo, se sientan a hablar lo con el alumno y los padres. Llevo ocho años en esta escuela, y es como una segunda casa.

Rating: 

Manuel Rodriguez-Marin, 9 months ago


Los primeros años durante la enseñanza en inglés por profesoras anglosajonas estuvo muy bien. La calidad de la comida durante los 10 años en los que estuve en el centro lamentable... de no poder comerla y tener que alimentarnos a base de pan con aceite y sal que había... 11-04-18. En contestación a la respuesta del propietario, ¿de qué me sirve que ahora, supuestamente, la comida sea buena? Cuando durante más 10 años fue desastrosa, haciendo caso omiso a las quejas constantes. Me serviría una disculpa. Recuerdo una alumna que se marchaba a comer a su casa y volvía luego a clase.

Rating: 

Laura Rug, 9 months ago


Los alumnos salen con buen nivel de inglés, pero con un nivel muy bajo en catalán y castellano.

37 other schools in Barcelona

My Shortlist