The British School of Navarra
Reviews & Information

5.0 from 5 reviews
School Overview Reviews

About The British School of Navarra


We are one of the leading schools in Spain, providing an exceptional education to children from Early Years to Secondary school (Year 11). I am thrilled that you are considering our school for your child and hope that you can see, from the details on our website, that BSN is an excellent choice.

How would you rate The British School of Navarra?

Curriculum

English

Primary Language

English

Ages

3 to 16

Max Class Size

Unknown

Create Your Shortlist


You can easily add The British School of Navarra to your shortlist.

Just click the heart and any time you like, visit My Shortlist via the button at the bottom of the screen

Premium profile

Your International School Advisor profile page could help increase your school's visibility and reputation.

More Info >

Useful School Links:

See All Reviews

5 Reviews of The British School of Navarra

Average Ratings

Overall 5.00
Facilities n/a
Academics n/a
Teachers n/a
Sports n/a
Music & Arts n/a
Science & Tech n/a

Reviewer Nationalities

Not enough review data.

Add Your Review >

How would you rate The British School of Navarra?

Reviews from Google

Recent reviews posted on Google.

Google logoRating: 

Rachel Brown, a month ago


We attended BSN for a year during a temporary work placement and our child was very happy. Our class teacher was attentive and made an effort to help with the transition to a new school and new environment, I can't thank her enough. The Spanish lessons initially were a bit of a struggle as other children in the class had a much higher level. I recommend the school provide the option of additional Spanish support for students that join with no or little Spanish (similar to what they do for children that require additional English support).

Google logoRating: 

paula lavalle zuñiga, a week ago


Mi sobrino estudia en el British y mi hermano y su mujer están encantados, tuve la oportunidad de ir con mi hermano y mi madre y conocer sus instalaciones y son muy bonitas, espacio grande y moderno. Además es un gran lugar para educar en el bilingüismo. Tuve la oportunidad de visitar las instalaciones y observar las diferentes aulas en un día lectivo y quedé encantada por el gran trabajo que hacen los maestros. Realmente vi un enfoque diferente en el que el profesor se preocupa por cada uno de los niños , esto puede facilitar las cosas y que el niño a futuro pueda salir mucho más preparado para enfrentarse a una gran variedad de situaciones. Me gusta mucho porque la educación es privada, y creas o no esto se ve reflejado , así que todo esto hay que pagarlo. Me parece una buena inversión , sobre todo para la educación de un hijo que debe ser la de mayor importancia. En un futuro cuando tenga hijos los apuntare allí.

Google logoRating: 

Yo Ruiz, a month ago


Mi sobrino estuvo el curso pasado y fue un año en el que progresó muchísimo. Desafortunadamente, su familia se tuvo que mudar a Madrid por trabajo pero en solo un año ya salió con un nivel de inglés muy bueno!

Google logoRating: 

Sergio García Mondaray, 5 months ago


Un gran lugar para educar en el bilingüismo, si te lo puedes permitir. Tuve la oportunidad de visitar las instalaciones y observar las diferentes aulas en un día lectivo y quedé maravillado por el gran trabajo que hacen los maestros. Es un enfoque tan diferente que los niños salen mucho más preparados para enfrentarse a una gran variedad de situaciones. Es educación privada, así que todo esto hay que pagarlo. Pero francamente no se me ocurre una mejor inversión que el abrir puertas a tus hijos de esta manera.

Google logoRating: 

Conchi Gude, a month ago


Los chicos se lo pasan en grande, sobretodo cuando les toca representar obras de teatro. Se superan cada día

My Shortlist